ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΓΕΙΑ

Τι είναι η δίαιτα 5:2 και πώς γίνεται

This post was originally published on this site

Όποιος δεν μπορεί να ακολουθεί αυστηρά προγράμματα διατροφής, θέλει όμως να χάσει βάρος, έχει εκεί έξω έναν καλό σύμμαχο.

Τη μέθοδο αδυνατίσματος 5:2, που μας λέει ότι μπορούμε να τρώμε ό,τι θέλουμε για 5 ημέρες την εβδομάδα και να περιορίζουμε τη διατροφή μας μόνο τις υπόλοιπες 2!

Ως «διακεκομμένη νηστεία» είναι γνωστή ή «διατροφή νηστείας», καθώς τις μέρες που πρέπει να κρατάς το στόμα σου κλειστό η θερμιδική πρόσληψη περιορίζεται στις 500-600 θερμίδες.

Δημοφιλέστατη στις μέρες μας, η μέθοδος που διαδόθηκε τάχιστα από τον βρετανό γιατρό και δημοσιογράφο Michael Mosley ήταν περισσότερο ένα πρόγραμμα διατροφής για όλο τον χρόνο παρά μια ταχύτατη τεχνική αδυνατίσματος.

Η 5:2 δεν περιλαμβάνει μάλιστα συγκεκριμένες τροφές. Τις 5 «καλές» μέρες τρώτε ό,τι θέλετε, ό,τι θα κάνατε κανονικά στην καθημερινότητά σας σε επίπεδο διατροφής δηλαδή.

Το μυστικό κρύβεται στις 2 μέρες της νηστείας, όπου οι θερμίδες πρέπει να πέσουν στο 1/4 των ημερήσιων αναγκών, 500 θερμίδες για τις γυναίκες και 600 για τους άντρες.

Ακόμα και η επιλογή των 2 ημερών τη βδομάδα είναι στη διακριτική σας ευχέρεια, φτάνει να μεσολαβεί ανάμεσά τους τουλάχιστον μία μέρα κανονική διατροφής. Φτάνει να μην αντισταθμίζουμε τις μέρες νηστείας με τρελά φαγοπότια. Και καλό είναι φυσικά να τη συνδυάζουμε και με λίγη γυμναστική

  • Πριν ξεκινήσει κάποιος μία δίαιτα θα πρέπει να έχει συμβουλευτεί το διαιτολόγο του.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ









%d bloggers like this: