ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Γιατί δεν μπορείτε να χάσετε κιλά ενώ κάνετε δίαιτα

This post was originally published on this site

Προσπαθείτε σκληρά, αλλά τα κιλά που δείχνει η ζυγαριά δεν υποχωρεμούν. Τι συμβαίνει και δεν χάνετε βάρος, παρόλο που κάνετε δίαιτα; Για να βρείτε την απάντηση συνεχίστε την ανάγνωση. 

Παραλείπετε το πρωινό. 

Αν και δεν είναι απαραίτητο να τρώτε πρωινό εάν δεν το έχετε συνηθίσει, παρόλα αυτά αυτή η παράλειψη μπορεί να λειτουργήσει εναντίον σας. Και αυτό γιατί είναι πολύ πιθανό να πεινάσετε κατά τη διάρκεια της ημέρας και να καταναλώσετε μεγαλύτερη μερίδα στο μεσημεριανό ή μπορεί να τσιμπολογήσετε σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες.

Εάν όμως επιλέξετε να καταναλώσετε ένα πρωινό γεύμα πλούσιο σε φυτικές ίνες, άπαχες πρωτεΐνες και υγιή λιπαρά μπορεί να σας κρατήσει χορτάτους πολλές ώρες μέσα στην ημέρα.

Έχετε πολύ άγχος.

Το άγχος μπορεί να σας κάνει να αναζητήσετε τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες και ανθυγιεινά λιπαρά. Το σώμα σας τείνει επίσης να αποθηκεύει περισσότερο λίπος, όταν έχετε άγχος. Για να μειώσετε το άγχος, δοκιμάστε την άσκηση ή τον διαλογισμό.

Μπορεί να καίτε θερμίδες πιο αργά από ό, τι άλλα άτομα.

Το πόσο γρήγορα τα καίτε τις θερμίδες βασίζεται στον μεταβολισμό σας – χημικές αντιδράσεις που διατηρούν το σώμα σας. Εάν έχετε αργό μεταβολισμό, μπορεί να φταίνε τα γονίδια σας. Ή μπορεί να μην έχετε αρκετή μυϊκή μάζα. Τα άτομα με άπαχο μυϊκό ιστό καίνε περισσότερες θερμίδες από τα άτομα με υψηλότερο ποσοστό σωματικού λίπους.

Άλλα πράγματα που μπορούν να επηρεάσουν τον τρόπο καύσης των θερμίδων:

Η ηλικία. Ο μεταβολισμός σας επιβραδύνεται περίπου 2% -8% κάθε δεκαετία. Αυτό μπορεί να οφείλεται στη μειωμένη μυϊκή μάζα.

Τρώτε πολύ λίγο. Ακούγεται περίεργο, αλλά η αλήθεια είναι ότι αν παραλείψετε τα γεύματα ή ακολουθήσετε μια δίαιτα με χαμηλές θερμίδες, μπορεί να έχετε τα αντίθετα αποτελέσματα και να μην χάνετε κιλά.

Δεν κοιμάστε αρκετά. Όταν δεν κοιμάστε σωστά, μπορεί να δυσκολεύεστε να χάσετε βάρος. Επίσης όταν είστε κουρασμένοι, είναι πιο πιθανό να κάνετε ανθυγιεινές διατροφικές επιλογές, όπως γλυκά αντί για φρούτα. Σε μια πρόσφατη μελέτη, οι άνθρωποι που δεν κοιμόντουσαν αρκετά, έτρωγαν περίπου 300 περισσότερες θερμίδες την ημέρα από εκείνους που είχαν ποιοτικό ύπνο.

Δεν λειτουργεί σωστά ο θυρεοειδής σας.  Εάν έχετε μια κατάσταση που ονομάζεται υποθυρεοειδισμός, μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους από τη συσσώρευση αλατιού και νερού στο σώμα σας.

ΠΗΓΗ: jenny.gr

https://www.newsitamea.gr/category/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%B7/feed/