ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Βιταμίνη D: Με αυτές τις 15 τροφές θα καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας

This post was originally published on this site

Η βιταμίνη D, γνωστή και ως «βιταμίνη του ήλιου», μπορεί να είναι… δυσεύρετη τον χειμώνα, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται και το καλοκαίρι να φροντίζετε να υπάρχει σε επάρκεια στον οργανισμό σας.

Η διατροφή θεωρείται ότι καλύπτει σε ένα μικρό μόνο ποσοστό τις ανάγκες μας σε βιταμίνη D, ωστόσο τους χειμερινούς μήνες η σημασία της είναι πολύ μεγάλη.

Δεδομένου ότι η συγκεκριμένη βιταμίνη προστατεύει από πληθώρα παθήσεων, από την οστεοπόρωση, την υπέρταση και τον καρκίνο μέχρι την κατάθλιψη και την άνοια, πρέπει να φροντίζουμε να λαμβάνουμε καθημερινά τουλάχιστον 600 IU (800 IU για τα άτομα 70 ετών και άνω).

Παρακάτω θα δείτε 15 τροφές που παρέχουν βιταμίνη D και τις οποίες πρέπει να καταναλώνετε οπωσδήποτε ΚΑΙ τον χειμώνα!

1. Φρέσκο ψάρι: 425 IU σε ένα φιλέτο σολομό 90 γρ., 547 IU σε ένα φιλέτο σκουμπρί 90 γρ.

2. Συκώτι μοσχαρίσιο: 42 IU σε μερίδα 90 γρ.

Συκώτι μοσχαρίσιο ψητό και τα 6 μυστικά για τέλεια γεύση και υφή | Caruso.gr

 

3. Κρόκος αυγού: 41 IU σε έναν κρόκο

4. Ψάρι σε κονσέρβα: 154 IU σε μερίδα τόνο 90 γρ., 270 IU σε μερίδα σαρδέλες 100 γρ.

5. Μανιτάρια Σιτάκε: 40 IU ανά φλιτζάνι

6. Γάλα (πλήρες, άπαχο ή με λίγα λιπαρά): 100 IU ανά ποτήρι 240 ml

7. Γιαούρτι: 80-100 IU ανά μερίδα 180 γρ.

8. Γάλα αμυγδάλου: 100 IU ανά ποτήρι 240 ml

9. Πουτίγκα με γάλα: 49-60 IU ανά μισό φλιτζάνι

10. Χυμός πορτοκάλι: 137 IU ανά φλιτζάνι

11. Δημητριακά: 50-100 IU ανά ένα φλιτζάνι

12. Ενισχυμένο τόφου: 80 IU ανά μερίδα 90 γρ.

13. Βρόμη: 150 IU σε μία ατομική μερίδα

14. Τυρί: 40 IU ανά φέτα

15. Eggnog: 123 IU ανά ποτήρι 240 ml

www.onmed.gr

The post Βιταμίνη D: Με αυτές τις 15 τροφές θα καλύψετε τις ανάγκες του οργανισμού σας appeared first on Newsitamea.gr.

Ειδήσεις και νέα από την Ελλάδα και τον Κόσμο -Newsitamea.gr



%d bloggers like this: